Samen met de kinderen op reis.

21 januari 2018 - Jinja, Oeganda

Hallo allemaal,
Een maand lang zijn onze kinderen, Yara, Veerle, Lotty, Sterre met hun partners Dieter, Nathan, Brian en vriendin Romeè hier bij ons op bezoek geweest!
Ze hebben een stuk meegemaakt van ons leven en werk in Jinja. Op bezoek bij de vrouwen van Awoman'sworth, het schooltje bezocht, chillen aan het zwembad, excursie naar het ziekenhuis en gewoon de dagelijkse boodschappen op de markt wat ook een activiteit opzich is.
Ook ze hebbeniet ze kunnen genieten van het mooie Oeganda. Raften en suppen op de Nijl, op safari in Murchison en Queen Elizabeth en Kidepo park, vogels spotten op het meer Buyoni, paardrijden langs de Nijl, op zoek naar chimpansees in Budongo forest en wandelen naar de neushoorns!
We kijken terug op een hele mooie en intensieve tijd met elkaar!!
De foto's spreken voor zichzelf ( Internet is niet al te best, dus het uploaden van de foto's kan mislukken, haha)

1. Annelies Hellings:
    21 januari 2018
    Wat een prachtige foto's van een heerlijke tijd met de kinderen en aanhang.
  2. Eleonora:
    21 januari 2018
    Ja de foto"s spreken voor zichzelf geweldig.
  3. Kitty:
    21 januari 2018
    Ziet er helemaal geweldig uit. Heerlijk om op terug te kijken.
  4. Annet Hogenhout:
    21 januari 2018
    Wat een leuke foto's! Ze zijn dus goed overgekomen, maar ik wist even niet waar ik ze moest vinden. Klikte op 'reisdrukker', maar heb nu op de foto's eronder geklikt en daar was de hele familie!
  5. Ad en Mecht:
    21 januari 2018
    In een woord geweldig om zo met zijn allen samen te kunnen zijn.
  6. Guy en Liesbeth:
    21 januari 2018
    Prachtig en wat een cadeautje zo'n reis te kunen maken met zijn allen!
  7. Peter:
    21 januari 2018
    Happy family together, mooi om te zien.
    Gelukkig hebben jullie dat raften overleefd, zag er best spannend uit. Net effe anders dan in de Efteling.
  8. Marcel:
    22 januari 2018
    Heel leuk, bijzondere tijd, mooie foto's, uitzonderlijke ontmoetingen zowel met mensen als met de natuur. Ben heel benieuwd wat die 4 jongens zien door die spleet...op Nr. 106
  9. Ria van Santvoort:
    22 januari 2018
    Ziet er heel goed en mooi uit. Lekker ook vakantie met de hele familie. Nu weer terug in het dagelijkse ritme. Zal wel erg wennen zijn.
    Liefs, Ria.
  10. Ank:
    22 januari 2018
    Dit avontuur is al zeer bijzonder, maar om dit met je kinderen te kunnen delen is niet in woorden uit te drukken!!
    Wat een beleving, geniet van alles en hoop de mooie verhalen later te horen!
    Lieve groet, Ank
  11. Marianne:
    23 januari 2018
    Ziet er mooi uit.Fijn dat jullie de kinderen weer gezien hebben
  12. Berry Vos:
    24 januari 2018
    Prachtige foto's. Wat een indrukwekkende natuur en geweldig dat je dit met de hele familie kunt doen.
  13. Korrie:
    25 januari 2018
    geweldig om het jaar zo af te sluiten: met z'n allen samen in Oeganda, kun je altijd met een mooi gevoel op terugkijken !!

Lvgr Korrie
  14. Ida en Bert:
    30 januari 2018
    Wat moeten wij aan al deze prachtige reacties nog toevoegen.
    Enjoy your time !
  15. Thea en Edward:
    8 februari 2018
    Super,ja wij hoorden al dat jullie het naar je zin hebben daar en dat jullie kinderen en aanhang ook hebben genoten in de tijd dat ze bij jullie waren.Alleen voor de temperatuur en cultuur zou ik ook wel daar willen zijn ha,ha.Nou geniet en werk heel fjn verder daar,en van tijd tot tijd volg ik verloop wel wat.Groetjes,Edward.
  16. Jan van Bommel:
    11 februari 2018
    Heel leuk om jullie dochters te zien. Ik weet nog , Annemiek, dat je misselijk was in de bus op de Karakorum highway in China van je eerste dochter, die ik nog nooit gezien heb, laat staan de andere.
  17. Lia & Dick:
    23 februari 2018
    Sorry, was nog niet af: nogmaals heel veel groeten van ons en veel succes verder daar! Lia & Dick